Hemma igen,

Ja nu är jag hemma igen, hur många uppdateringar blev det i Bulgarien?
just det, inga... Är lite besviken på mig själv, men men..
Nu sitter jag hemma igen. Vi kom hem för kanske 2 timmar sen, har bara packat upp och packat det jag ska ha till imorgon då jag åker ner till skåne där Bästis är :).
Klockan är halv 5 och jag har inte sovit en blund än.. Eller jag kanske sov en timma på planet, sen tänkte jag att jag sover 2 timmar nu och klipper gräsmattan och fixar med jobbet tidigt imorgon. Sen sover jag på tåget så det går lite fortare.
Bulgarien var underbart, som alltid.. Har shoppat ganska mycket också, men det visar jag efter skåne. Mycket kommer synas i mina outfits sen också när jag nu lägger ut några, hihi. Varmt väder var det också. Ni i Sverige hade ju haft bra väder första veckan men sen typ jätte dåligt andra så jag är glad. Kommer lägga ut många bilder från Bulgarien också. så det är inget ni kommer missa.
Det kommer bli så kul i skåne, har saknar Zoe en massa och har köpt presenter till henne :)
Förra året träffade vi några töntar där nere, en var kort, tjock, orange hårig och kallade sig själv för rappare. Det här året skulle han vara ball och bråka med Zoe (bara för att han har skaffat en ful flickvänn). Så nu ska jag komma och slå ner han. Inte för att jag kan slåss men det kan ju knappast den där tjockisen heller så jag tror jag vinner, haha. annars är det aldrig fel med förstäkning, npgon som vill hjälpa till? :)...
Jag vill lova er att det kommer uppdateringar ifrån skåne i alla fall, och om det inte kommer ifrån min blogg så kommer det ifrån
Zoe's blogg. Det kommer även outfits och kanske något tips om något vi hittar på nere i Skåne.




lite pics från skåne 07.

Nej nu ska jag nog sova, Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback