Jävlar.

Ja som ni fårstår så förlorade jag den där jävla budgivningen.. är inte så bra på Tradera riktigt än, men när jag har fått in den rätta tekniken då jävla ska det säljas och köpa saker. Hihi det är riktigt spännande faktiskt :).
nu är det 5 minuter kvar på en annan budgivning, har max beloppat på 500 spänn, vill itne betala mer eftersom att jag betalar biljetten själv. Men det är bara uppe i 350 kr just nu så jag tror att jag vinner en biljett tillslut. jag tjänar ju i alla fall kanske 500 kronor på det så jag tackar inte nej, synd är det abra att de andra biljetterna är på kanske 150 kronor, men dom går vell upp nu antar jag..

3 minuter kvar håll tummarna så jag får komma hit idag.
Vackra Åhus, strandbild

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback