Nagelack

Har nyss målat naglarna med Zoe, Vi kände för att ha en spa dag idag så cyklade till ICA och köpte body scrub. LBD SHOWER PEELING 29 :-. Sen ska vi skrubba fötterna och göra dom snygga efter sommaren, eftersom att det inte verkar bli något bra väder antar jag att det redan är höst :(. Köpte även lite nyttiga snacks som vi ska ha till senare ikväll då vi ska ha en mys kväll. Vi orkade inte gå ut idag eftersom att det ändå inte är några folk ute. Vi kanske även tar ett dopp i jacuzzin.

Lacket jag målade mina naglar i är en rosa/röd färg från Mavala färgen heter la paz.



Pris: ca 30 kr. på Åhlens.

Badade tyvärr i min nya klocka ifrån bulgarien igår, som inte tålde vatten. Så nu har jag halva poolen i klockan. Men funkar gör den fortfarande :) kanske går att öppna den och ta bort allt vatten men det gör jag sen när jag kommer hem istället.

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback