Om 6 timmar.

Ja, nu sitter jag upp igen. Det blev inte mycket sömn för mig inte. jag och mamma sitter och övervakar tradera som tokar så att ingen budar över oss. det sitter säkert någon uppe nu och budar precis innnan auktionen är slut tror jag. Vet inte om jag kanske ska lägga 250 spänn för att vara säker på att jag får den?... ajja vad som en händer så sparar jag otroligt mycket pengar med tanke på att jag var beredd att köpa en biljett för 700 Kronor. Mamma berättade om att man kunde köpa sista minuten på tradera och nu kommmer jag kanske betala 150 Kronor för en biljett. Det är ju typ ingenting ifall man gemför med 700 Kronor. Så nu har jag fyndat. då kan jag ju köpa ett par skor för dem pengarna istället :).

Nej nu får ni hålla tummarna för mig det är 11 minuter kvar.

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback