Snart till ica.

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen kanske. Zoe låg och läste dassboken högt för mig i morse. Så jag fick inte sova...
Sis hår går inte att färga... hmm? hon hade i slingmedlet i säkert 1 timma utan ett ljusare hårstrå. Någon som vet vad som är fel på hennes hår? Lite synd att köpa hårfärg utan resultat, då kan man ju lika gärna lägga pengarna på något annat?

Nu ska vi cykla till ICA och köpa smulpaj.. Sen efter det ska vi packa, Eftersom att vi åker hem imorgon. Vet inte om jag kanske sover hos sis imorgon eller om jag kommer hem... Tittade nyss ut genom fönstret och upptäckte att det regnade. JÄVLA ÄCKEL SVERIGE! jag var i Bulgarien i 2 veckor det regnade sammanlagt i 30 minuter kanske? och jag hinner för fan inte att ens sätta mig på planet till sverige innan det börjar regna i stockholm igen... VA FUCK ÄR PROBLEMET?!
Jag har förresten börjat fjälla så jag har vita prickar på benen och armarna... hello solarium?

 Jaja vi får hoppas att jag vaknar till lite nu närvi ska ut och cykla i regnet.

Skriver sen när vi kommer hem.

Nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback