Tips för dem som vill ha extra brännan.

När jag avr i Bulgarien var jag beroede utav en sak, Hawaiian tropic. Min älskling, köpte tanning oil och sen köpte mamma vanliga solskydds faktoter och after sun på planet. Den bästa solskydds faktorn jag någonsin har använt. Brännan blev dessutom mycket skarpare än vad den skulle blivit utan. Detta är alltså ett tips till er som kanske har lite svårt att bli bruna eller dom som vill ha en extrem bränna, vem vill inte ha det? Hawaiian tropic är mitt sommarens måste.
Köpte min tanning oil på ICA MAXI för hundra-lappen. och det finns andra sorter där också.
VARNING! Använd absolut inte Hawaiian tropic i solarium, man blir lika bränd som en tomat efteråt.



Pris: ca 100 kr.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback