Bulgarien 08

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag blev typ överlycklig först när jag fick veta det eftersom att jag inte kommer vara ensam och uttråkad nu haha :D.

Det är nämligen såhär, Zoes kompis Sofia åker också till Bulgarien imorgon, eller idag. först visste vi bara att vi skulle ta samma plan, sen skulle vi båda till Sunny beach, SEN SKA VI BO PÅ SAMMA HOTELL! läskigt.. :O
Men men, blev fett glad eftersom att jag egentligen skulle åka dit med mamma och uffe helt ensam, men nu har ett nytt hopp väckts haha. Men min högsta önskan är ändå att zoe kommer ner haha :)

Nu börjar jag faktiskt inse att jag åker snart... Flygfebern kommer smygande ;) Min packning går fortfarande åt helvete, tandborste fattas fortfarnade ;) hihi...
har säkert glömt något jätteviktigt men men, vad ska man göra ;)


Om ett dygn är jag och Sofia här och badar, vi ska åka bananbåten haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback