Ett inlägg mitt i natten.

God morgon kanske man ska säga?
klockan är snart fyra och jag ska upp om 5 timmar, hmm...
borde jag gå och lägga mig kanske?
Nej usch, nu måste jag verkligen sova. hur tycker ni att min uppdatering har gått så här långt, har den gått bra?
Det kanske inte är värt att offra min viktiga skönhetssömn för att hålla er lite uppdaterade?
hihi..

Idag klockan halv 10 får jag storfrämmande, Glöm inte Klänningarna Sis.

Nej nu blir det till att hoppa i sängen, tänkte visa er hur min kameran på min nya telefon är samtidigt som jag lägger upp en bild på mig och Broder


vad tycker ni?

GOD NATT ALLIHOPA NÄR JAG VAKNAR ÅKER JAG TILL BULGARIEN :)
Nathalie

Kommentarer
Postat av: zoelina

skit snygg bild hörru, tack för den :/

2008-08-03 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback