Panik,

Panik Panik Panik.
Om 17 timmar sitter jag på ett plan på väg till Sunny beach, och jag har inte ens packat ner en tandborste än, HAHA.
Det känns verkligen inte som att jag ska åka nu, eftersom att vi bokade resan så sent har man inte haft något att längta till. Utan allting har bara rullat på som alltid. Igår sa jag: Jag åker till Bulgarien om 2 dagar. Och helt plötsligt började jag tänka efter: SHIT DET ÄR JU FÖR FAN I ÖVERIMORGON!

Dagen har spenderats med brur :), Sov hos hennes pappa igår. Vid ett tiden drog jag upp Zoe ur sängen och släpade med henne till buss stationen. När jag kom hem tog jag moppen och klippte en gräsmatta som jag så duktigt har tagit ansvar för att göra 3 gånger under 5 veckor, det var andra gången jag gjorde det idag så jag har bara en gång kvar sen efter Bulgarien. Efter det försökte jag packa men det gick inte så bra... Ville till Zoe så fort som möjligt så jag slarvade väldigt mycket. Mötte upp henne i Råcksta runt 8 tiden sen gick vi till vällingby och köpte cigg. Luffade bara runt lite, eftersom att hon var så trött var hon seg som en åsna, men brun hade hon blivit ;). Ojojoj kan fortfarande inte förstå att jag ska vara utan henne i 2 veckor.... USCH USCH USCH, förbered dig på ett samtal i kvarten gumman haha.

Nej nu kan jag faktiskt inte sitta här längre för jag har brottom med min packning. Undrar hur det kommer att sluta det här, haha... Men men, uppdaterar säkert på Arlanda om inte tidigare....
Nathalie


Jag skickar Ipodladdaren till dig istället sis, Hinner inte åka förbi dig, det blev tydligen en omväg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback